Mål för 2011

Gott nytt år! 2011 hoppas jag blir mitt bästa år hittills och jag har några mål som jag vill uppnå under året.

 

  1. Flytta från Västerås till Malmö (regionen)
  2. Påbörja SvFF Bas2
  3. Öka omsättningen i företaget
  4. Minska 10kg i vikt
  5. Lära mig snorkla

 

Om jag uppnår något av målen i god tid innan årets slut så lägger jag till ett nytt mål för annars har man ju inget att sträva mot. Jag har fler mål på min lista men de känner jag inte för att lägga upp här just nu.

 

Malmö

Min sambos familj bor i Malmö och vi har sagt under flera år att vi ska flytta och nu ska det ske.

 

Bas2

Jag påbörjade min tränarkarriär? I IFK Västerås för 2 år sedan och det är väldigt roligt att hålla på med. Målet är att leda ett lag i någon av de högre divisionerna inom 10år, det tar lång tid att gå utbildningarna. Just nu tränar jag inget lag men kanske så löser det sig snart.

 

Öka omsättningen

Vill helt enkelt tjäna mer pengar på företaget så jag kan leva på det.

 

Gå ner i vikt

Jag väger 93kg och det är 15kg för mycket för min längd på 178cm.

 

Snorkla

Det finns en hel värld under vattenytan och jag vill ta en närmare titt på den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0